Popularne pytania od naszych klientów
Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.
- Gdzie znajdę kurs euro?
- Czym różni się typ pokoju double od twin?
- Czy za rezerwację można płacić kartą?
- Jakimi drogami dostarczacie vouchery i faktury?
- Jaki jest termin płatności za rezerwację?
- Czy można płacić bezpośrednio w hotelu?
- Jakie są godziny check in oraz check out w hotelach w systemie?
- Co zrobić gdy mój login nie działa?
- Co jest wliczone w cenę rezerwacji hotelu?
- Jak zrobić rezerwację grupową (powyżej 9 osób)?
- Czy za pośrednictwem Merigo można dokonać rezerwacji dodatkowych usług?
- Czym jest program lojalnościowy MyBank?
- Jak sprawdzić stan mojego konta MyBank?
- Jak wykorzystać zgromadzone środki MyBank?
- Nie otrzymuję wiadomości wysyłanych przez system np. voucherów lub eksportu ofert? np. voucherów?
1. Gdzie znajdę kurs euro/pln?
Kurs przeliczeniowy można znaleźć na naszej stronie w następujących miejscach:
- Pełna historia zmian kursu przeliczeniowego EUR/PLN znajduje się na stronie Merigo w dziale Informator Partnera w zakładce Kurs EUR/PLN.
- Wersja skrócona historii znajduje się w zakładce Najważniejsze informacje.
- Aktualny kurs jest również widoczny na pasku u góry strony po przejściu do systemu przez stronę Merigo.
2. Czym różni się typ pokoju double od twin?
Pokój typu double to pokój dwuosobowy, w którym znajduje się jedno wspólne łóżko dla 2 osób, natomiast pokój typu twin to pokój dwuosobowy wyposażony w dwa osobne łóżka.
3. Czy za rezerwację można płacić kartą kredytową?
Za rezerwacje nie można płacić kartą kredytową. W systemie Merigo można dokonywać płatności wyłącznie za pomocą przelewów bankowych.
4. Jakimi drogami dostarczacie vouchery i faktury?
Vouchery są przesyłane drogą mailową niezwłocznie po poproszeniu (w godzinach pracy naszego biura). Faktury wysyłamy drogą mailową oraz pocztą tradycyjną do 48 godzin roboczych od poproszenia o voucher.
5. Jaki jest termin płatności za rezerwację?
Termin płatności za dokonana rezerwację wynosi 5 dni.
6. Czy można płacić bezpośrednio w hotelu?
Nie. Wpłaty za rezerwację dokonujemy na konto Merigo w polskich złotych. Płatności w hotelu dotyczą usług dodatkowych (podatki lokalne, buffet, parking). Numer konta Merigo jest widoczny na naszej głównej stronie www.merigo.com.pl.
7. Jakie są godziny check in oraz check out w hotelach w systemie?
Każdy hotel ustala indywidualnie godziny check in oraz check out, proponujemy kontakt bezpośrednio z hotelem.
8. Co zrobić gdy mój login nie działa?
Po trzech miesiącach niekorzystania z systemu Merigo login zostaje automatycznie zablokowany. Skontaktuj się z naszym biurem, jeśli posiadasz aktualną umowę, po weryfikacji login zostanie aktywowany.
9. Co jest wliczone w cenę rezerwacji hotelu?
W cenę rezerwacji wliczony jest nocleg oraz wyżywienie (zgodnie z zamówieniem) lub tylko pokój.
10. Jak zrobić rezerwację grupową (powyżej 9 osób)?
Aby założyć rezerwację grupową, skorzystaj z formularza zapytania grupowego w systemie lub wyślij pytanie na adres grupa@merigo.com.pl.
11. Czy za pośrednictwem Merigo można dokonać rezerwacji dodatkowych usług (parking, dodatkowe wyżywienie, Spa itp.)?
Nie. Wszystkie usługi dodatkowe świadczone przez hotel należy rezerwować bezpośrednio w hotelu.
12. Czym jest program lojalnościowy MyBank?
MyBank to atrakcyjny program lojalnościowy, w ramach którego nagradzamy wszystkich agentów kupujących w naszym systemie rezerwacje.
Jak działa:
Za każdą zrealizowaną u nas rezerwację, otrzymasz 0,5% jej wartości na własność do wykorzystania w naszym systemie (Merigo/Go Global Travel).
Premie i oferty specjalne:
Od czasu do czasu znajdziesz rezerwacje oznaczone gwiazdką — są to rezerwacje szczególnie premiowane. Ilość środków przyznanych za te rezerwacje jest często znacznie większa!
13. Jak sprawdzić stan mojego konta MyBank?
Stan Twojego konta MyBank możesz sprawdzić klikając w systemie na pasku głównego menu „My Bank”. Aktualny stan zgromadzonych środków znajdziesz pod etykietą: Your Current Credits.
Po założeniu rezerwacji, punkty trafiają do puli szarej (oczekującej). Gdy rezerwacja zostanie zrealizowana, punkty automatycznie przechodzą do puli zielonej — z tej puli możesz już robić zakupy!
14. Jak wykorzystać zgromadzone środki MyBank?
Jeśli posiadasz odpowiednią ilość środków na swoim koncie MyBank:
- Załóż rezerwację, którą chcesz opłacić (częściowo lub w całości) środkami z MyBank.
- Napisz na adres biuro@merigo.com.pl wiadomość zawierającą: Twój login, nr rezerwacji oraz ilość punktów, o wartość których chcesz pomniejszyć koszt tej rezerwacji.
15. Nie otrzymuję wiadomości wysyłanych przez system, np. voucherów lub eksportu ofert
Powód:
Funkcja wysyłania voucherów została zaprojektowana tak, aby Partner mógł wysyłać vouchery bezpośrednio do klienta. Nasz system symuluje wysyłkę z agencyjnego adresu mailowego Partnera, aby klient mógł łatwo odpowiedzieć. Czasem serwer uznaje to za oszustwo/spam, jeśli wysyłka jest na adres agencyjny Partnera.
Rozwiązania:
- Skontaktuj się z administratorem serwera pocztowego i poproś o dodanie wyjątku dla wiadomości od adresu agencyjnego.
- Wysyłaj vouchery na skrzynkę na innym serwerze, a potem przekieruj wiadomości na odpowiedni adres.
Telefon alarmowy
Numer telefonu alarmowego dla Klientów indywidualnych znajduje się na voucherze.