Jeśli masz pytanie, tu poszukaj odpowiedzi w pierwszej kolejności.
Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.
Kurs przeliczeniowy można znaleźć na naszej stronie w następuących miejscach:
Pokój typu double to pokój dwuosobowy, w którym znajduję się jedno wspólne łóżko przeznaczone dla 2 osób, pokój typu twin to pokój dwuosobowy wyposażony w dwa osobne łóżka.
↑ wróć do góryZa rezerwacje nie można płacić kartą kredytową. W systemie udostępnianym przez Merigo można dokonywać płat wyłącznie za pomocą przelewów bankowych.
↑ wróć do góryVouchery są przesyłane drogą mailową mailową niezwłocznie po poproszeniu (w godzinach pracy naszego biura). Faktury natomiast wysyłamy drogą mailową oraz pocztą tradycyjną do 48 godzin roboczych od poproszenia vouchera.
↑ wróć do góryTermin płatności za dokonana rezerwacje wynosi 5 dni.
↑ wróć do góryNie. Wpłaty za rezerwację dokonujemy na konto Merigo w polskich złotych. Płatności w hotelu dotyczą usług dodatkowych (podatki lokalne, buffet, parking) numer konta Merigo jest widoczny na naszej głównej stronie www.merigo.com.pl
↑ wróć do góryKażdy hotel ustala indywidualnie godziny check in oraz check out, proponujemy kontakt bezpośrednio z hotelem.
↑ wróć do góryPo upływie trzech miesięcy w przypadku nie korzystania z systemu Merigo login zostaje automatycznie zablokowany. Należy skontaktować się z naszym biurem drogą telefoniczną lub mailową, jeżeli posiadacie Państwo aktualna umowę po weryfikacji login zostanie aktywowany.
↑ wróć do góryW cenę rezerwacji zawiera: nocleg + wyżywienie (zgodnie z zamówieniem) lub tylko pokój.
↑ wróć do góryAby założyć rezerwację grupową należy skorzystać z formularza zapytania grupowego w systemie, lub wysłać pytanie bezpośrednio na adres grupy@merigo.com.pl
↑ wróć do góryNie. Wszystkie usługi dodatkowe świadczone przez hotel należy rezerwować bezpośrednio w hotelu.
↑ wróć do góry
MyBank to atrakcyjny program lojalnościowy, w ramach którego nagradzamy wszystkich agentów kupujących w naszym systemie rezerwacje.
Jak działa:
Za każdą zrealizowaną u nas rezerwację, otrzymasz 0,5% jej wartości na własność do wykorzystania w naszym systemie (Merigo/Go Global Travel).
Premie i oferty specjalne:
Od czasu do czasu (przy odrobinie szczęścia) znajdziesz również rezerwacje oznaczone gwiazdką — są to rezerwacje szczególnie premiowane. Ilość środków jaka zostanie Ci przyznana za te rezerwacje jest często znacznie większa!
Stan Twojego konta MyBank możesz sprawdzić klikając w systemie na pasku głównego menu ‚My Bank’, aktualny stan zgromadzonych na Twoim koncie środków znajdziesz pod etykietą: Your Current Credits.
Po założeniu rezerwacji, punkty trafiają do puli szarej tzw. oczekującej, kiedy rezerwacja zostanie zrealizowana punkty automatycznie przechodzą do puli zielonej — za środki z tej puli, możesz już robić zakupy!
Jeśli posiadasz już odpowiednią ilość środków na swoim koncie MyBank:
Powód
Pierwotnie funkcja wysyłania voucherów została pomyślana tak, aby Partner mógł wysyłać vouchery bezpośrednio do klienta. Dlatego nasz system symuluje wysyłkę z agencyjnego adresu mailowego Partnera, tak aby klient mógł łatwo na wiadomość odpowiedzieć i skontaktować się z biurem za pośrednictwem którego robi rezerwację. Kiedy partner wysyła voucher na swój własny adres pocztowy, bywa że serwer uznaje go jako oszustwo/spam, gdyż wg rejestru sam do siebie nigdy takowego nie wysyłał.
Rozwiązania
Numer telefonu alarmowego dla klientów indywidualnych znajduje się na voucherze.