Jeśli masz pytanie, tu poszukaj odpowiedzi w pierwszej kolejności. Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.
— przejdź do „popularne pytania”Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem naszego systemu i potrzebujesz szkolenia, możemy je przeprowadzić u Ciebie w biurze lub on-line.
Zostań mistrzem rezerwacji. Poznaj triki, sztuczki i rezerwacyjne meandry, znane tylko niewielu. Przeczytasz tu również o wyjątkowych rezerwacjach z którymi mieliśmy do czynienia.
— przejdź do „triki, sztuczki i ciekawostki”Nasi konsultanci pomogą Ci uporać się z każdym nietypowym problemem.
Zanim napiszesz czy zadzwonisz z pytaniem lub problemem, upewnij się, że jego rozwiązanie nie znajduje się w popularnych pytaniach.
Wszystkie informacje kontaktowe (nr telefonów oraz adresy e-mail) do poszczególnych działów naszej firmy znajdziesz w dziale Kontakt.
Numer telefonu alarmowego dla klientów indywidualnych znajduje się na voucherze.